Skoluppgift

Ditt företag har stora problem med att betala sina fakturor. Du driver ett AB och har fem anställda som du värnar mycket om. Du äger ensam företaget. a) Beskriv utförligt vilka olika alternativ har du för att driva företaget vidare? Förklara och motivera. b) Om inte det går att driva företaget vidare i den nuvarande situationen, vad kan du då göra och vilka andra alternativ finns? Förklara och motivera.

Lawline svarar

Hej!

Lawline har som policy att inte besvara skoluppgifter. Du bör hitta svaren i din kurslitteratur. Lycka till!

Vänliga hälsningar,

Louise EskesenRådgivare