FrågaFAMILJERÄTTÖvrigt22/03/2014

Skolarbete svaras ej

1. Tycker du att lagen följs som den ska i verkligheten under en skilsmässa? 2. Har du någon gång vart med om att lagen inte följts vid en skilsmässa? 3. Tycker du att de flesta skilsmässor ”slutar” rättvist? 4. Hur går en skilsmässa till i en rättssal? 5. Ser du någon förändring i antalet skilsmässor nu, och för 10 år sedan?

Mycket tacksam om ni svarar, då dessa frågor hjälper mig med mitt Gymnasiearbete!

Lawline svarar

Hej,

Lawline hjälper ej till med skolarbete. Dina svar hittar du i din kurslitteratur och i artiklar.

Med vänlig hälsning,

Farhad NiroumandRådgivare