FrågaARKIVÖvrigt01/08/2017

Obesvarad fråga

Ställde en fråga för flera veckor sedan och har ännu inte fått något svar. Ni har bekräftat att ni mottagit frågan.

Vänligen

Lawline svarar

Hej!

Tack för att du vänder dig till Lawline!

Vad jag kan se var det en månad sen du skickade in frågan, vilket innebär att tiden för att besvara den går ut idag. Om ingen rådgivare besvarat den innan dess beror det på att de inte hunnit, inte kunnat eller inte haft möjlighet. Om du vill ha muntlig rådgivning kan du kontakta vår kostnadsfria telefonrådgivning på 08-533 300 04 (Mån-fre 10-16) eller, om du vill ställa dig i kön igen, skicka in din fråga på nytt.

Med vänlig hälsning,

Anonym AnonymRådgivare