FrågaOFFENTLIG RÄTTÖvrigt06/12/2016

Lawline besvarar inte skoluppgifter

Hej!

Jag undrar varför ordning och stabilitet, informationskälla och symbolik framhålls som viktiga ledord

Lawline svarar

Hej! Tack för att du ställt din fråga till oss på Lawline!

Då din fråga inte verkar avse ett konkret juridiskt ärende får jag intrycket av att din fråga egentligen berör en skoluppgift eller en allmän fundering som du har. Då vi på Lawline endast besvarar frågor som berör konkreta juridiska ärenden (exempelvis hur ett visst avtal ska tolkas eller om en person har rätt att reklamera en vara i ett visst fall) kan jag därför dessvärre inte besvara din fråga. Om du har en juridisk fråga som berör ett konkret juridiskt ärende måste jag därför hänvisa dig till att ställa en ny fråga till oss.

Med vänlig hälsning

Lawline RådgivareRådgivare