FrågaFASTIGHETSRÄTTÖvrigt28/04/2016

Kostnad för lagfartsändring

vad kostar en lagfartsändring vid gåva mellan sambor

Lawline svarar

Hej,

Tack för att Du vänder dig till oss på Lawline med din fråga!

Kostnaden för en lagfartsändring ligger för närvarande på 825kr.

Blankett för lagfartsändring finner ni på Lantmäteriets hemsida.

Jag hoppas att du har fått svar på din fråga annars är du varmt välkommen att kontakta oss på tfn: 08-533 300 04 (Öppettider: Måndag till onsdag kl. 10:00-16:00) eller maila oss på info@lawline.se.

Jag önskar dig en fortsatt trevlig dag och ett stort lycka till med ditt ärende,

Mvh,

Johan HåkanssonRådgivare