FrågaEKONOMIÖvrigt31/01/2017

Hur bokar jag juridisk rådgivning hos Lawline?

Tack for snabbt svar. Som jag mistankte sa skulle mitt studielan har preskriberats for artionden sen. Jag har inte haft kontakt med CSN pa snart 40 ar och har inte fatt nagra kravbrev eller annan korrespondans. Sa varfor dimper det ner ett brev fran dom haromdagen efter alla dessa ar och hur far jag arendet preskriberat nu? Jag har inte svarat pa deras brev som skickades via vanligt porto. Kan ni hjalpa till med detta mot betalning?

Lawline svarar

Hej! Ja detta kan vi hjälpa till med mot betalning om du önskar det. Du kan boka tid med våra jurister här för att få hjälp eller ringa oss på 08-533 300 04 för att få rådgivning via telefon.

MVH

Måns LundvallRådgivare