FrågaPROCESSRÄTTÖvrigt03/08/2017

Hjälp att få LVU-placering upphävd

Min dotter är LVU placerad på GRAVT felaktiga grunder. Hon vill hem och självfallet vill jag ha min dotter som jag älskar hem så snart som möjligt.

De 2 första förhandlingarna var uppgjorda på förhand, både Förvaltningsrätten och Kammarrätten. Det fanns jäv och inkompetens bland advokaterna och det juridiska ombud som jag tilldelats var värdelös, jorde ingen efterforskning, inga försök att försvara mig och jg fick själv göra all plädering trots att kammarrätten betalade henne 26000kr av skattebetalarnas pengar, trots att hon inte var där.

Nu är jag i ett STORT behov av en skarp advokat/juridiskt ombud som inte är rädda att fightas mot socialtjänsten eftersom domstolarna inte respekterar mig pga att jag inte är advokat. DET ÄR BRÅDSKANDE!

Låt inte socialtjänsten misshandla min dotter mer än dem gjort samt alla lagar dem brutit och täckt över det med lögner och påhitt. För min dotters skull ber jag. HJÄLP MIG att HJÄLPA MIN DOTTER, som kidnappats pga av Socialtjänstens jäv med den andre föräldern som är eftersökt av London Metropolitan Police Department pga av globalt bedrägeri, identitetsstöld, våldtäkt, mordförsök, barnporr...

Jag undrar bara om rättvisan försvunnit från Sveriges land som liknar mer och mer på en naziststat?!!!

Lawline svarar

Hej!

Tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga.

Det är minsann en otrevlig situation du befinner dig i och det är synd att du känner att du och din dotter inte blivit rätt behandlade av det svenska rättssystemet.

För att få den bästa möjliga hjälpen och svaren på alla frågor du säkert har rekommenderar jag att du går in och bokar tid med en av våra duktiga jurister via länken: http://lawline.se/boka .

Jag hoppas verkligen att allt löser sig för både dig och din dotter.

Med vänliga hälsningar,

Emelie LövgrenRådgivare