FrågaÖVRIGTPUL/GDPR08/07/2015

Fordons ägarinformation

Tel nr till ägaren till ABZ638

Tack l hej

Lawline svarar

Hej och tack för att du vänder dig till Lawline med din fråga!

Transportstyrelsen

Jag rekommenderar att du vänder dig till Transportstyrelsen. Du kan gå in på deras webbsida och söka på registreringsnumret för att få information om fordonet, här. Vidare personlig information om ägaren till fordonet kan du få genom att ringa deras kundtjänst på 0771-25 25 25.

Om Transportstyrelsen inte tillhandahåller telefonnumret, kan du försöka hitta det här eller här med hjälp av den information du har fått genom Transportstyrelsen.

Skatteverket

I sista hand kan du vända dig till Skatteverket på 0771–567 567.

Hoppas att svaret är till din hjälp.

Vänligen,

Soroosh ParsaRådgivare