Analys av namnunderskrift

Vart kan man skicka ett testamente för undersökning om namnunderskrifterna är underskriven av samma person. Har sökt överallt på nätet efter namn och adress.

Lawline svarar

Hej!

Statens kriminaltekniska laboratorium (SKL) tillhandahåller denna typ av tjänster även till privatpersoner. Du måste naturligtvis betala för detta, priset varierar beroende på vilken typ av tjänst som efterfrågas.

För mer information kontakta SKL: http://www.skl.polisen.se/tjanster/

MVH,

Lawline RådgivareRådgivare